‘Group Day Travelcards’ London nu online verkrijgbaar

woensdag 17 augustus 2016

Bezoekers die in een groep van minimaal 10 personen in Londen met het openbaar vervoer reizen, profiteren van een snellere reiservaring met de Group Day Travelcards van Transport for London (TfL). De Group Day Travelcards zijn nu ook online te koop.

De tickets zijn beschikbaar via de TfL Visitor Shop, die door VisitBritain beheerd wordt. De voordelige Group Day Travelcards waren al ter plaatse te koop, maar nu kunnen ze voor vertrek online worden gekocht. Door de tickets voorafgaand aan de reis online te kopen, besparen groepen veel onnodige wachttijden.

Carol Dray, commercial director van VisitBritain: "Vervoer zoeken in een niet of minder bekende stad brengt stress met zich mee, vooral wanneer men met een grote groep reist. Daarom zijn we verheugd dat we bezoekers de optie bieden om vooraf Group Day Travelcards online te kopen, zodat de groep direct kan genieten van alle fantastische bezienswaardigheden van Londen. "

Marieke van Dijl, B2B manager Europe van VisitBritain: "Ik ben blij dat VisitBritain dit product aanbiedt. Er reizen veel groepen naar Londen en voor hen is dit ideaal. Groepen zijn met de Group Day Travelcards nog beter voorbereid op hun reis in en door Londen."

Group Day Travelcards zijn op weekdagen vanaf 09.30 uur te gebruiken en in het weekend en nationale feestdagen de hele dag. De prijs bedraagt £8 per volwassene en £4 per kind en ligt daarmee beduidend lager dan de £12,10 en £6 voor volwassenen en kinderen met een standaard Day Travelcard. Groepen moeten samen reizen wanneer ze de Group Day Travelcard gebruiken.

Group Day Travelcards zijn geldig in de Tube, DLR, London Overground, TfL Rail en de meeste National Raildiensten in Londen, voor de zones 1 tot en met 6. Ze kunnen ook gebruikt worden op alle buslijnen en trams in Londen.

Group Day Travelcards kunnen online uitsluitend gekocht worden bij de TfL Visitor Shop .

Voor meer informatie en voor aankopen van de Group Day Travelcards: https://visitorshop.tfl.gov.uk/tfl/group-day-london-travelcard/

VisitBritain logo
VisitBritain Shop Logo